liten dia mant i skyn

Tjena tjena, nu är jag i umeå hos andré och vi har just sett lite idol och ser lite fredag hela veckan. Men snart ska vi se en film som heter Doomsday. Något om ett virus som sprids överallt i hela england och han sa att det inte var någon zombie film som tur var, så vi får väl se om den är bra.

Imorgon ska vi vandra runt på stan , och jag kom på att idag har ju alla fått pengar, så vi ska stå utanför gina tricot 5 i 10 för att ha en chans att gå in där ens utan att bli överkörd. Sen på kvällen ska vi kanske fara till någon av Andrés klasskompisar som skulle ha korridorfest, så vi får väl se hur kul det blir... =P

Haha sen sa andré att han skulle söka till idol nästa år, och sjunga blinka lilla stjärna... sen idag.. tusen år senare, har jag fattat att det är "liten diamant i skyn" då jag trott det varit "liten dia... mant i skyn" alltså .. dia och mant?.. vet inte hur jag fått det till det, men det var lite roligt iaf att jag nu då jag är 18 år har fattat att det är en diamant man sjunger om, smart !!! Nu ska vi fortsätta se lite tv och mysas:) ha en bra fredagkväll alla gelé ben som plesner skulle sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0