kyckling, grönsaker och ris

Det har vi just ätit till middag och det var delicious !!!!!!!!! .. elller hur det stavas, men ni fattar poängen iallafall.

Idag hände en läskig grej inne i duschen, vi stod och duschade tillsammans (ja..för det är mysigt) sen blev jag jätte jätte jätte jätte jäte jätte jätte yr, det blev suddigt i mina ögon och jag hörde knappt någonting och mina ben blev som spagetti. Därför var det tur att vi duschade tillsammans , hade jag varit där inne själv hade jag nog dött av rädsla. Sen då gick jag ut, la mig i sängen, och det blev lite bättre, sen fick jag ont i högra sidan av skallen. Och sen blev jag så trött så jag vilade i en timme eller så.... iallafall jätte läskigt, så jag ringde till mamma och sa att jag har säkert en hjärntumör eller blodproppe ller något, men då sa hon att det förmodligen var blodtrycksfall, som man brukar få om man ställer sig upp jätte fort och blir yr. Så har jag fått flera tusen gånger, men idag var det tusen gånger värre... ja, jag tror jag har förklarat mig om att jag tyckte det var läskigt iallafall.

Nu ska vi snart på ica och köpa något gott....mjao... jag vet.. jag skulle sluta, men vadå, det är lov.. kom igen!! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0