korvstroganoff !!!!!!!!!!111

Ja, det var det jag åt till middag och det var gott. Idag for jag inte tillskolan för jag mådde fortfarande dåligt på morgonen då jag vaknade, sen började jag må sämre under dagen, men nu mår jag hyffsat bra, så det blir att fara till skolan imorgon iaf, får inte missa för mycket.

Idag har jag inte gjort mycket, kom just hem från mamma där jag var och käkade middag, vilket jag redan skrivit vad det var. Sen skulle dom fara och hälsa på morfar på sjukhuset eftersom han är fortfarande inte frisk.. han har legat sövd nu i ..3 veckor tror jag det är.. 2-3 veckor iaf.. och det känns ju inte alls roligt, men nu har han börjat vakna så alla hoppas på att snart är han vaken och frisk och kan fara hem därifrån!

Ikväll händer inte mycket heller, jag måste läsa lite i svenskaboken, och sen ska jag nog se idol och sen sova säkert , jag är bra på att sova. Sen imorgon blir det att ta bussen till umeå och hälsa på min baby som nu har fått sin studentlägenhet. Jag önskar jag hade mer pengar.. då hade jag gjort stan till min egen.. men jag måste nog ändå på stan och kolla om jag hittar något billigt! Alla städer är bättre som ligger längre ner på kartan än skellefteå. Nu ska jag nog läsa litegrann ! tjingeling



snartare än vi tror, så är det samma kväll fast ett år senare ! studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0