knäppa drömmar..

Inatt drömde jag den värsta drömmen någonsin tror jag.. jag drömde att jag och andré satt i ett rum i ett hus som skulle föreställa min mammas, fast det såg såklart inte ut som det gör där. Och han säger
- Linn.. jag måste berätta en sak?
jag: - vad?
Han: - du vet igår på festen..
jag: - ja?
han: - ja.. jag låg med din stora syster...

och där alltså jag kan inte ens förklara hur jävla arg jag blev, jag brann typ upp av ilska, sen var jag så jävla dum också, ja ba: "Du förtjänar verkligen att bli slagen så jävla hårt nu" , och han säger "slå mig då.."
och jag börjar slå han som en jävla galning pang pang pang i ansiktet typ tusen gånger, drog i hans dreads så dom losnade typ , sen kollar jag ut genom dörren och min stora syster sitter och flännar och pratar med mamma, och jag går på henne och slår och slår och slår, och mamma säger "men vad sluta nu linn..dom var ju fulla..det var inte meningen" VAAAAAAAAAAAAAAAaa, haha ,sen tar jag i tina och säger kom med här.

Går in i rummet där andré ligger i en säng, helt obrydd också, och jag tar tag hans huvud med min vänstra hand och hennes i min högra sen säger jag "PUSSAS DÅ!!!!!!!!" sen slår jag ihop deras huvuden jätte hårt.. jag var starkast i världen, sen vaknar jag av att jag nästan hyperventilerar för jag var så arg.

Hahahaha, åå... det går inte ens förklara hur hemskt det var, att jag ens var så dum också, jag brukar ofta drömma sånna drömmar, undrar varför... hm.. förmodligen för något sånt skulle vara det värsta som skulle hända haha. nä nu orkar jag inte skriva mer, nu tror säkert alla att jag är psyko som drömmer sånna drömmar hela tiden. Nu ska jag snart fara till skolan, men innan dess ska jag klicka runt på cyberspejset. Hej!!!!


nää inte skulle han göra nått sånt, kolla bara så gullig han är haha. gull plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0