kallt som is

Fyfan vilket jävla väder det är i Umeå just nu.

Festen var skit tråkig, så därför bestämde vi oss att dra hem... det regnade ute och vinden blåste nästan iväg oss.. så andrés kompis var super snäll och skjutsade hem oss ända fram till dörren, tack tack, annars hade jag nog frysit ihjäl. Nu ligger baby och sover eftersom han blev lite mer på lyset än jag. Så jag ska kolla om det är något hyffsat på tv och lägga mig i sängen. Fast först måste jag duscha i super varmt vatten för jag är en isbit fortfarande. Så den här kvällen blev väl inte den bästa, men så länge jag fick vara med den bästa så spelar det egentligen inte så stor roll. PUSS MIN ÄLSKLING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0