hopeful

Haha ja nu sitter jag här... ensam... återigen, lyckas bara skriva blogg då jag sitter ensam. Men det är somsagt bra på sitt sätt, annars är jag upptagen med att ta över andrés mobil och spela ett konstigt spel på som jag inte kan sluta tänka på.. jag vill spela det NUU!! hahahah.. sjukt hur spel kan påverka en! Jag skulle lätt kunna kalla mig själv för nörd... jag är en nörd, då det kommer till sånna saker men jag är glad ändå. Det är bra att vara en nörd. Jätte bra.. mm..

Nu försöker jag tänka ut en bra film som jag kan se.. men jag kommer inte på någon. vad ska jag se vad ska jag se.. vete fan.. ikväll blir det att fara hem iallafall, och sån tur så behöver jag inte åka själv haha, hatar att åka buss själv, speciellt om det är en lång väg. Min stora syster ska nämligen hit en sväng för att hämta lite grejjer hemma hos sig.. (hon bor bara några hunder meter ifrån andré). Sen imorgon blir det att träna sång + gitarr, och på fredag blir det som jag skrev tidigare, begravning och station.. alltså jag känner mig så jävla dum då jag skriver det.. att jag ska först på begravning och sen ut och festa.. får dåligt samvete.. men jag vet ju inte hur jag mår efter begravningen , endel är ju så att för att kunna tänka på annat, så måste man göra något man i vanliga fall tycker är roligt.  Så vi får se hur det går.

Sen har jag haft världens tråkigaste inlägg på sista tiden jag vet, men jag har inga jävla bilder att lägga upp då jag inte är hemma, och då jag glömde kameran hemma också. Och då jag ska leta någon bild, så hittar jag mest bara bilder på mig själv haha.. men det är ju bra, då vet jag att han gillar att ha bilder på mig ;)

'

mjapmja, hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0