home again

Godmorgon.. nu är jag hemma i skellefteå, kom hem igår kring 22.. fan va tråkigt.. åh.. varför är allt så tråkigt?

Sen då jag kom hem såg jag skolkatalogen ligga på mitt bord, ja vad roligt tänkte jag, och la mig ner i sängen och började kika, men VAFAN har dom gjort ?! Nu vet jag inte om det bara är jag som har en sån kass skolkatalog, men endels klassfoton är sämst, sämst kvalité, svarta ögon på alla, helt ihopkletat... så min skolkatalog kommer åka direkt tillbaka där den kom från, för aldrig att jag betalar över 5 kr för en katalog med skit bilder.

Klockan är knappt halv 10, men jag kan inte hjälpa det haha.. jag har inte sovit längre än såhär under hela lovet.. varför kan ju undras, vet inte..för att jag varit hos andré som stiger upp 9 varje morgon, och jag är bra på att inte kunna somna om , om jag har sovit mer än 8 timmar. Så ja.. det har inte varit ett "sova-ut" lov för mig iallafall, men det gör nog ingenting. Nu ska jag käka något, sen klä mig, sen .. städa kanske... vet inte om jag orkar, sen ska jag ta bussen till ersmark ! Tjolahopp..


haha saknar dig redan min brat-skalle.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0