halloween

tjohopp.. kom hem inte allt för länge sen från norsjö där vi tog ett sista farväl av morfar.. det var väldigt jobbigt, men hade inte föväntat mig något annat.. Sen for vi förbi våra kusiner och fikade tusen liter smörgåstårta.. så jag är fortfarande mätt som en boll.. vete fan hur många bitar jag åt.. minst 50 känns det som, så därför är det n tog jag en powernap i soffan i samma rum då jag var mätt där alla satt, ja då var jag väldigt trött, annars skulle jag aldrig lägga mig och sova i ett rum fullt med människor..

sen for vi förbi kyrkogården och skulle kolla vart morfars gravsten var, men ingen hittade den någonstans.. så vi blev väl lite besvikna för prästen sa att vi kunde fara och kolla efter vi fikat och allt såntdär..

och HUR kallt är det inte idag?!?! fyfaaaaaaaan... min näsa ramlade nästan av. tur att det "bara" är 2 minus här i stan, då kanske jag överlever, eller så fryser jag fast, det får jag se om.. snart borde andré komma...vars är han... hm.. jag gissar på att det kommer ringa på dörren om 10 sek....10....9....8.....7......6.....5.....4.....3......2.....1.... pling? nä..jag trodde nästan jag skulel ha rätt, jag bruk HAHA Nu kom han! jag hade NÄSTAN rätt..



nu ska vi ta det lugnt, sen blir det utgång. tjohaj

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

hahah va rolig Andre's näsa såg ut

2008-11-01 @ 13:33:22
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0