Gatuteater

Japp idag blir det gatuteater på torget.. eller teater vet jag väl inte om jag skulle kalla det... men.. ah, det är vad våra lärare kallar det iallafall. Så vi ska samlas på skolan, fixa kläder, smink osv sen traska till stan och vara där i någon timme. Vet inte exakt hur länge det håller på men halv 12 är första tiden vi har iaf. Jag vet itne det känns inte bra haha, vi har inte tränat på det vi ska göra, inte för att det är så jävla svårt, men det känns som det kommer bli lite "äh spela roll" känsla. Men men, sista dagen ändå och sen lov, så jag bryr mig inte så hårt om det blir dåligt eller bra... haha exakt.. spela roll känsla fick jag där! Jag vill bara ha lov, något annat tänker jag inte så mycket på.

Nu ska jag packa det sista till umeå eftersom jag blir där lite längre än vanligt =) jippi, sen ska jag shoppa loss..för typ..högst 200 kr hahaha..för det är det enda jag har råd med, stackars mig. Eller ja jag får väl skylla mig själv som "köpte" en mobil utan pengar så att mamma fick vara min börs. mjap mjap hej!!!!!!!


sådär känner jag mig just nu, knäpp och gul i pannan haha.
den fulaste bilden som finns, men det gör inget för den är gammal ända sen 2006 talet;) haha jag tycker den är lite rolig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0