fortfarande kallt som iiiiis

Tjena. Jag sitter här och nästan fryser ihjäl, har tagit på mig andrés huvtröja som egentligen borde vara varm, men jag fryser snart till en istapp. Elementet går inte igång heller.. snart tror jag att mina fingrar går av också... sen har jag druckit upp en hel liter juice.. haha.. så jag börjar få lite ont i magen nu.

SEN VAD HÄNDE I IDOL ? vi såg inte i fredags vem som åkte ut, för då såg vi en film, men jag kollade just på idols hemsida och loulou åkte....??? VAA... nää.. fyfan, sämst. Så nu är jag lite sur över det, skicka hem den mörkhåriga robin istället.

Majmaj.. andré ligger i sängen som vanligt och sover lite smått medans jag alltid vaknar tidigt.. sen hade jag glömt bort att man ska ställa om klockan idag också en timme bakåt.. så först vaknar jag och klockan är 10.. jippi tänkte jag, så länge jag sov! Sen bläddrar jag runt på tv kanalerna och ser på tv4 att klockan bara är 9... kul. Hatar sånt där, vad är det bra att ställa om klockan för? Bara för att det ska bli mörkare/ljusare tidigare, det gör väl ingen gladare? Nu ska jag kolla om jag hittar någon bra film att se så att tiden går lite fortare. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0