feber i skallen

Imorse hade jag 38 i feber...testade just innan jag skulle cykla iväg till skolan..smart.. haha men sen kändes det så onödigt att vara hemma, för det känns som jag har redan varit borta tillräckligt det här läsåret så jag knallade iväg ändå, och hela dagen mådde jag skit och bara vill ehem... hade tänkt fara hem efter lunchen, men sen var jag duktig och stannade ändå. Så därför känner jag mig lite duktig idag.

Nu är jag hos mamma, väntar på att mika ska komma hem från sina kompisar så vi kan träna låten någongång.. först blev jag förbannad för att hon valde kompisar istället för att träna, men sen ska hon komma hem halv 8 så vi hinner träna i en timme iaf.. fjortisar säger jag bara !!

Jag tror jag ska gå och kolla lite tv nu, finns inga roliga bilder att lägga in på den här datorn, och jag har börjat ha tråkiga inlägg på sista tiden utan bilder, så varför inte fortsätta? hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0