eu jävla moppar


Man tar eukörkort om man ska köra eu-moped, för att få köra tillsammans med bilarna. Men inte fan verkar dagens 15 åringar förstå det, jag vet inte hur många gånger jag har blivit skit rädd för att det har kommit en eu-moped och trängt sig igenom på en trång cykelväg där tusen människor går. Visst är det störande med vespor som kör på trånga cykelvägar också, men sånt får man ta, det gjorde ju jag också. Men inte i helvete att en eu-moped kan köra förbi utan att jag tänker alla onda tankar som finns.


Ja, såja.. nu har jag avreagerat mig på det. Måste till ersmark idag också för att vi ska bli samspelta med låten. Och idag har jag varit så jävla trött, har aldrig varit så trött i hela mitt liv, jag är alltid trött, men så trött som jag var idag på skolan har jag aldrig varit, så idag har varit en jobbig & trött dag. Men då jag tänker på lovet så går det lite lättare, men bara lite.
nu ska jag lägga mig i sängen och ta en liten....lång.. powernap tror jag. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0