ensam!!!!!

Ja nu är jag ensam igen, andré är på skolan och idag går han längre än igår.. så jag får försöka hitta något att roa mig med så länge.. se film, se tv och sånt där som är det enda jag kan göra här. Eftersom jag inte har någon nyckel så kan jag inte lämna det här stället heller, för då kommer jag mig inte in igen, och det skulle ju vara lite tråkigt..

Än så länge har jag haft ett händelselöst lov, men jag bryr mig inte ett skit faktiskt, bara jag är ledig så är jag nöjd. Tror inte det kommer hända så mycket i veckan heller, eller ja, på fredag blir det begravning och station... passande kombination? nä det tycker inte jag heller.. men tyvärr kan jag inte bestämma då det ska inträffa så.. vi får väl hoppas att det blir roligt ändå senare på kvällen. Men men, nu ska jag se någon disney film, alltid lika mysigt ! Nu laggade hela datorn ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0