Den troende plesner

Hahhaha vi sitter här utan för svenska klassrummet, och plesner sitter och ber till gud att HM ska kunna beställa hem ett par skor från stockholm som hon hittade på en blogg alldeles nyss, hon ber å ber å ber att det ska finnas i rätt storlek.

Hon tror att gud ska höra om hon säger "snälla hm ha 39 svarta dragkedjeskor så ni kan skicka dom till skellefteå den här jävla hålan, och dom ska FAN vara snygga på , inte hårda. Och sen gud... ge mig dom skorna .. jag kan lämna tillbaka dom andra"

Nu vill hon att vi ska be tillsammans så kraften blir starkare.

Nu kom hon på att hon knäppte händerna fel, så nu måste hon göra om det.

"gud jag älskar dig, jag har aldrig sagt nått dumt, jag vet att du tittar på mig, jag ser ditt ansikte nästan, jag ser ditt skägg och du ser ung ut, inte alls så gammal som du egentligen är"

Nu sa hon att om hon får tag på skorna, så skulle hon kunna klä av sig naken på skolan.

Och nu säger hon att hon aldrig mer ska säga gud.. så nu säger hon G-U-D.
Jag säger ju det , hon är fan den skogalnaste människan jag någonsin träffat och kommer att träffa haha.

ja det var roligt iallafall haha nu ska jag fortsätta skriva om alla asagudar som finns ! hejdå !

Kommentarer
Postat av: josefin

jag skrattar fortfarande :D

2008-10-07 @ 18:21:46
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0