BULLENS

Tjabba, jag vaknade för ett tag sen, och andré är hungrig, så jag ska snart gå och göra bullens korv, vilket är den godaste korven i världen!!!!!!! Mums. Sen idag ska vi kanske traska till Europa Möbler för att kika på lite soffor, eftersom andré behöver en till sitt studentrum. Så vi ska väl bara dit och titta och bli lite inspererade eller vad man nu ska säga. Sen händer det nog itne så mycket, idag blir en lugn dag, vi ska försöka hitta någon serie som är bra, som vi kan ligga och se mesta tiden av dagen. Är ju inte världens bästa väder ute, och jag har lite pengar, så då finns det inte så mycket annat att göra här!


tröttsnark!

Kommentarer
Postat av: josefin plesner

haha jag såg er traska på den där farliga nerförsbacken vi cyklar varje morgon

2008-10-11 @ 14:44:00
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0