bra dag.. dålig dag

Vad som började som en bra dag, plesner 18 och allt, vände sedan och blev en mycket dålig dag..

Mamma ringde då jag stod i matkön i skolan och berättade att morfar blivit sämre under natten och att läkarna sagt att han inte kommer att överleva.. Har just kommit hem från lasarettet där jag varit i närmare 9 timmar. Kände att jag var tvungen fara hem, för jag vill inte riskera att se någon släkting dö.. eller någon alls för den delen.. Så hoppet är borta, jag som hoppades och trodde så starkt på att han skulle bli bra, men så blev det inte alls.. så ja.. jag har inte så mycket annat att dela med mig av förutom att jag hoppas att Morfar får det bra snart.. istället för att behöva ligga med tusen slangar och kämpa för varje andetag..

godnatt.

Kommentarer
Postat av: ståhl

men va tråkigt :S Men förlora inte hoppet än! Jag håller tummarna på att det ska bli bättre

2008-10-13 @ 23:24:44
URL: http://Jossestahl.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0