Aqua spa

(google)

Idag var jag och mamma på aqua spa och fick massage + kurbad.. det var skönt. Eller...kurbadet var kanske inte min grej, tyckte det blev för varmt efter 5 min och skulle sitta i en halvtimme.. eller jag fick nog gå upp om jag ville, men det skulle kännas lite ovärt. Men massagen var iaf guld. Sen följde jag och André med till ersmark och kom just hem med bussen därifrån.

Så nu ska vi väl bara se på tv och ta det lugnt. Imorgon blir det balzac. Även om jag inte är världens gladaste människa på jorden just nu, så vill jag ha roligt ändå. Så ja, det blir så. Fast innan det så måste vi fara och se på impro teater på nordanå som börjar kl 19.. inte så passande kanske, då det verkar som den nästan är 2 timmar lång. Och för att komma in gratis på Balzac måste vi in innan 22.30.. blir att stressa som fan ..det känns jobbigt men men. Nu ska jag lägga mig i sängen hos min baby ! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh spa är så himla härligt! Synd bara att det är så dyrt, annars skulle man kunna göra det oftare!

kolla gärna in min blogg ; http://chicflia.blogg.se

2008-10-19 @ 10:56:51
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0