alldeles för länge...

... har jag sovit idag, vaknade  för ca 10 minuter sen och sa till andré att han skulle gissa vad klockan var, han gissade på halv 11, jag med.. sen kollade jag och den var 20 i tolv... då flög jag upp som en raket som skjuts upp till rymden.

Jag har drömt världens konstigaste drömmar inatt, säkert 10 stycken olika. Den sista var iaf att jag satt vid datorn i mitt rum, och pappa kommer in och frågar "Ska du med till turkiet?" då sa jag"okej när då?" då sa han något i stil med"Flyget går om 10 minuter" . Så jag skuttade upp och sen helt plötsligt gick vi ombord, och satt på ett stort flygplan påväg mot turkiet. Då tänkte jag då jag satt där "ånej jag har inte ens sagt till någon att jag ska dit!" så då fick jag ångest över det.

idag måste jag plugga psykologi eftersom vi har läxprov på 2 kapitel imorgon.. skulle just skriva att jag har inte ens pappret till vad vi ska träna på, men sen kom min hjärna ihåg att det har jag ju visst. Så vad bra, då slipper jag tänka på det nå mer. Nu ska jag göra något att äta för min mage är hungrig. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0