YEHA

Sitter på skolan nu, och JAAAAAAAA jag och hanna behövde inte göra provet i rättskunskap idag, så vi får göra det på måndag istället. Känns skönt, så idag blir det bara religion prov som gäller, så vi har suttit och pluggat på det nu på morgonen. Snart har vi Arbetsmiljö och säkerhet också, där vi ser filmen North Country som verkar var en grymt bra film. Vet inte riktigt hur långt vi har sett filmen 'än, men skulle gissa på ungefär ....... halva, eller lite mer kanske. Sen efter skolan blir det att fara till mammsen ett tag, och sen träna på min redovisning som jag har imorgon.

Haha det har förövrigt inte slutat spöka hemma hos mamma, mmihiaehiaheiahe, så där ska jag inte sova på länge! haha på tal om spöken så har vi suttit och snackat lite sånt också nu på morgonen. Jag skulle kunna kalla mig själv för en rädd spöknörd. Skulle jag se ett spöke skulle jag bli skadad i huvet förlivet tror jag, därför är det ganska konstigt att jag ändå tycker det är spännande, med det menar jag att lyssna på saker som har hänt. fan va töntig jag är.. nu ska jag surfa runt lite, fixa lite på min powerpoint och sen kila iväg till nästa lektion som börjar om en halvtimme ! TJEHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0