Umeå

Jag är fortfarande i umeå, tänkte ta en buss kring 8, men då började jag bli yr och illamående.. så jag kände att sitta på en buss och må så inte skulle vara så nice.. så vi får se.. kanske tar jag en jätte tidig buss imorgon, eller så stannar jag här tills senare på dagen för att sen åka buss till stan, fara till ersmark för att fira min storasyster som fyller 20 år.

Idag har vi inte gjort mycket, vi har sett hälften av 2 filmer för båda var dåliga, vi har spelat xbox, varit på ica och lite sånt. Snart blir det väl att lägga sig och sova så jag kanske mår bättre imorgon. Jag får hoppas på det, eftersom vi inte fick giltig frånvaro från individuella då vi hade praktik, jävligt konstigt tycker jag.. så att missa det igen vore ju inte det bästa. Inte för att jag gillar ämnet, utan för att frånvaro är väl inte det bästa. Kan väl inte säga att jag ligger bäst till på att vara mest på skolan heller, inte för att jag är hemma hela tiden, men lite för ofta kan jag väl erkänna.. jävla skit skolan.. och jag som nyss längtade efter skolan haha.. ja, men jag är hellre där än på jula iallafall så jag ska väl inte klaga. Nu ska jag lägga mig i sängen och tjura hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0