Twilight



Nu har vi just kommit hem efter att ha sett Twilight. Och det var fan en av dom bästa filmerna jag har sett, så jag är glad!
SÅ DENNA FILMEN REKOMENDERAR JAG TILL ALLA fyfan så jävla bra. maaha.. jag hoppas verkligen det kommer en uppföljare.. jag skulle lätt kunna se filmen igen nu direkt efter.
Haha jag kan inte ens uttrycka mig med ord hur bra jag tyckte filmen var. Så inatt kommer jag sova gott och förmodligen drömma om vampyrer. Nu ska vi kolla om vi hittar någon annan bra film, som knappast kommer vara lika bra som twilight, men som får duga iaf. Så den här filmen är lätt en av dom få riktigt bra filmerna jag sett i år.

och med detta avslutar jag med ett: GODNATT

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Snygg header!

2008-11-22 @ 21:37:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: R

HAHAHA..jag är överlycklig över hur jävla bra den var!!! woohoo!!

2008-11-23 @ 00:31:20
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0