trött snark

Halloouououuo... kom hem från skolan för ett tag sen.. och jag kan säga redan nu, att rättskunskap provet kommer gå åt helvete. Jag kan bara tänka just nu på att jag ska klara religion provet, så jag slänger rättskunskapen lite åt sidan känner jag. Jävla dumt att det ska vara på samma dag.. jag får panik snart. Så därför ska jag bli upphämtad av mamma om en kvart och åka med till ersmark och gosa med katt bäbisarna så jag kan tänka på något annat ett tag! För jag kände att jag har redan varit tillräckligt duktig idag som bara har en sak kvar att göra på min redovisning! jippi. Så nu ska jag kika runt på lite bloggar och slöa i en kvart! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0