tisdag..

Usch vad lite klockan äär.... jag vill ha mer lov. Fast iofs, det är inte allt för länge kvar till jul-lovet .. 6-7 veckor eller något sånt..  tiden går som en raket. Men det är bra! Haha jag drömde världens konstigaste dröm inatt jag drömde att jag satt på världens minsta scen med jason mraz och improviserade fram en låt som var typ bäst i världen .. fan att jag inte kommer ihåg den haha, och det fulaste var att vi var på frasses eller nått sånt ställe....

sen ringde det i min telefon klockan 00.. nånting inatt, och jag som hade lyckats somna så tiidigt... så jag låg vaken i över en timme.. inte allt för glad just då för att det hade ringt.. så jag måste ta reda på vad den personen ville som ringde som en tok och väckte mig i min skönhetssömn.

Näe nu ska jag klä mig och göra mig i ordning för ännu en dag på jula... veckan skulle lätt få vara slut nu utan att det skulle göra ett skit. so long


saknar saknar mest i världen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0