tingsrätten...

Snart ska jag till tingsrätten... jag har blivit dömd för att ha stått på en byggnad och dansat tango helt öppet för allmänheten.

Nä vi ska till tingsrätten för att jag har rättskunskap som individuella.. vi ska kolla på Grovt rattfylleri, och sen stöld. Har varit i tingsrätten förut med skolan, och ska jag vara ärlig så är det inte alls intressant, sist så hörde jag ingenting och såg ingenting heller för den delen. Så jag vet inte, kan ju ha varit för att jag var yngre och inte brydde mig ett skit, men jag brukar inte bry mig ett skit nu heller, döm jävlarna till massa böter eller livstidsfängelse, spela roll bara dom får ett straff så dom inte gör om det igen.

Igår såg jag på insider och det var det sjukaste jag hört, sparka en lärare för att han spelade hårdrock på fritiden, och en annan för att han bloggade? Och läraren som blev sparkad pga hårdrocken , blev sparkad för att texterna innehöll så mycket elände, medans rektorn själv spelade i ett jazzband som spelade låtar som handlar om horor och knark. Logiskt? näääääääää inte det minsta. Och sen det sista repotaget om snubben som blivit huggd i huvudet 3 gånger med en yxa av helt psykstörda grannar i Vojakkala som dessutom terroriserat alla som bott där, varav en dom huggit med kniv i en annans rygg? VAAAAAAA VAFAN FÅR DOM ENS BO KVAR DÄR? sätt dom ute i skogen utan några jävla grannar! Fast iofs då kanske dom skulle bli ännu mer galna och gå ut på jakt och mörda alla som kom i deras väg, även en liten myra på vift. Nä men det var det sjukaste jag sett.. fyfan för sånna människor. En sån tingsrätt skulle jag däremot tycka varit intressant att kolla på, folk som VERKLIGEN är sjuka i huvudet som borde få livstid för att dom plågat flera människor. Nu ska jag göra mig klar och plugga lite  men bara lite inför provet idag. hejs



och det här får bli det här inläggets bild, nån dude och min pojkvän som hårdrockare(måste vart länge sen för här har han inte sitt korvhår som han haft i tusenår)...fan va nice med grönt smink!!!!! ..? Iallafall då man är tjej, går i 5an och ska på disco!

Kommentarer
Postat av: tina

Hahahha, prova säga det om grönt smink till mami! =D

2008-11-27 @ 10:22:02
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0