tambourine

Godmorgon! IDAG ÄR DET FREDAG, så jag säger godmorgon med ett lite gladare sätt i min skalle än tidigare dagar.
Snart ska jag iväg på skolan och det enda som suger idag är att vi slutar inte föränn 4.. så jag får stå ut! sen blir det att skynda sig hem i en flygande fart swoooosch. Och det är det enda det här inlägget får meddela, eller nä föresten.

BRA TIPS PÅ ATT FÅ MINDRE RISIGT HÅR? komigen nu då..svara för fan. Mitt hår är en risbuske sen jag permanentade det, och jag var tvungen platta det imorse eftersom jag ska ha platt hår ikväll, och det är så jävla jävla risigt, jag vet att man ska ha värmeskydd blabla i håret innan man ska platta och sånt där skit, men jag vill ju veta vilket som är bra och inte allt för dyrt också.. så antingen håller ni käft och inte kommenterar så jag blir ledsen då jag kommer hem, eller så kan ju någon vänlig själ skriva ett litet tips så jag vet vad jag ska köpa !

hahahha jag skulle leta en bild på google på risigt hår..sen då man skriver på engelska brukar det komma upp tusen fler bilder... jag skrev"rice hair"... ris-hår, och jag tyckte det var lite roligt så därför lägger jag in den bästa bilden på rice hair !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0