taken



Jag borde få pengar för att jag gör alltid så mycket reklam om filmer, eller hur? Men iallafall så har vi just sett Taken, en action film, jag är inte mycket för action filmer men den här var jävligt bra. Handlar om han killen på bilden som har en dotter, som far till paris med hennes kompis. Massa lögner hit å dit om vilka som ska vara där, vad dom ska göra osv, och det slutar med en massa trubbel så hans dotter och hennes kompis blir kidnappade av albaner som drogar ner unga flickor och sen säljer dom. Och han gör allt för att hitta henne och få henne hem. Massa pang pang hit och dit och då filmen var slut la jag mig i sängen och sa till andré "nu kan jag andas normalt igen". Så den här filmen rekomenderar jag till alla i världen, även om man inte gillar action filmer normalt.


Så nu ska vi väl titta på lite tv och bara mysa och sen sova :) Imorgon kväll ska vi i klassen se teater också som heter fullbokat med morgan alling. Så det blir nog sköj. Godnatt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0