städ & plugg

Skurmoppen flög.
Jag kom hem från skolan för ca 1 ½ timme sen... VAA? har jag städat så länge..shit.. ja iallafall så håller jag på att städa haha. fyfan vad dammigt.. hittade en äcklig matburk gömd i en påse som höll på att mögla sönder fyfan det luktade inte gott kan jag lova då jag öppnade burken.. tur att det har varit instängt och inte spridit sig överallt i mitt rum. Jag har just skurat klart och nu sitter jag bara och väntar på att golvet ska bli torrt igen så ska jag fortsätta klart.... och sen blir det att sitta och plugga hela dagen lång.. kändes inte som en bra dag det här. Men jag hoppas jag inte blir lat, utan att jag pluggar som en jävla tok hela dagen så jag kanske kan klara båda proven på torsdag.. iaf fixa så jag kan svara på några frågor iaf, annars är det så tråkigt att sitta i klassrummet tills folk blir klara haha.

Jag hade tänkt ta en före/efter bild på mitt rum så ni skulle få se hur jävla stökigt det var.. helt sanslöst.. men jag glömde bort, så jag lägger in en bild med städat golv och stökig säng som får bli min före bild:

Min stökiga hylla där man kan hitta allt möjligt + min super hightech tv! 42 tums platt tv, HD tv och allt sånt där, det ni ser är egentligen en illusion. Men där orkar jag inte städa idag, den får stanna stökig under obestämd tid!


Nu såg sängen nästan ostökig ut jämfört med ungefär en halvtimme sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0