sovmorgon

idag har vi sovmorgon som jag skrev igår och det är så jävla skönt, somnade kring halv 11 igår kanske och vaknade halv 9, så nu är jag inte trött för en gångsskull, fast det brukar ju vara ett helvete att hålla sig pigg på skolan direkt man går in genom dörrarna så blir jag en zombie igen. Jag undrar egentligen hur mycket skit och mögel det finns bakom skolans väggar, säkert flera ton, och tusen kakerlackor och äckliga djur.. det är min bild iaf haha..

Sen efter skolan ska jag fara och möta andré som kommer med bussen, och sen måste jag nog gå på stan en snabbis för att fixa lite saker som är slut.. medecin måste jag nog köpa.. fan då kommer jag bli pank.. hatar medecin, medecin borde vara gratis, allt som man behöver allra mest borde vara gratis. Hatar att allt ska kosta så jävla mycket, medecinen som jag har nu kostar 625.50 kr är det smart ? Tur att det finns högkostnads skydd så att det bara kostar sådär mycket en viss period per år. Just nu tror jag att jag får ut den ganska billigt.. 200 kanske.. som ändå är svin dyrt för mig för jag hara bara 400 och är skyldig pappa 200 också.. så jag kommer alltså vara pank fram till den 25! sug.. snart är det jul också..jag längtar till jullovet iaf, och knäck och julskinka, så nu blev jag lite gladare då jag tänkte på det!!

nu ska jag se tv ett tag innan jag kilar iväg, för jag är redan klar, jag borde stiga upp senare.. haha. hejdå




ganska likt ändå! förutom att vi bytte ut jesus mot nisse och att vi inte var lika många personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0