söndag morgon

Tjohopp.
Söndag idag, slöaste dagen på hela veckan. Vad ska jag göra idag? Jo jag måste göra klart min redovisning som vi ska ha på tisdag.. känns bra? nej. Jag har letat i tusen år om kulturpolitik skit.. jävla fan.. ååååååååååååå... och redovisningen ska vara i 15 minuter också.. jag måste nog prata i slowmotion. Jag har en tendens att prata fort då jag redovisar. Hatar att redovisa, vad fan ska man redovisa för, är väl bara att skriva ut ett häfte till alla så alla får sitta i sin egna lilla värld och tolka det jag skrivit på sitt egna sätt!

andré ligger och sover, det är mörkt i mitt rum.. känns tråkigt, det är fan mörkt ute jämt.. jag längtar till våren, den är bäst.

jag ska nog se klart heroes avsnittet som vi började se inatt, men jag orkade såklart inte hålla mig vaken då det verkar vara ett tråkigt avsnitt..därför suger det att jag måste se det för att fatta nästa.. ibland ogillar jag serier.. men eftersom det är den enda serien jag följer just nu så har jag väl inget annat val haha. mah.. nu ska jag duscha, hejs


andré vill ha en ny soffa innan jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0