snöö

Det är snö överallt blä.
Idag ska jag åka hem igen, bussen kommer säkert flyga av vägen i en stormig snövind. Och imorgon är det rättkunskap prov för min del.. och såklart glömde jag att ta med boken till umeå så jag kan ingenting haha. Värt att fråga om jag fick göra det imorgon då jag inte ens har pluggat något.. mäaäaehaehaeh.. himla skit.. men finns ju inte så mycket jag kan göra åt det nu, jag kan iofs sitta uppe hela natten då jag kommer hem för att plugga, men att jag av alla människor skulle göra det är omöjligt. Så jag hoppas provet är svårast i världen och att alla fick dåligt på det så behöver jag inte känna mig sämst om jag inte klarar det , så dum jag vet men vadå !!!!! Nu ska jag försöka ringa Plesner igen om hon inte ligger och snarkar som en valross. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0