Scarification..

.. Är nog det enda jag har kunnat tänka på haha.. är just det ämnet jag ska redovisa om också så det kanske inte är så konstigt. Iaf så hade jag kunnat vara tvungen att redovisa idag, men det blir på fredag istället fan va skönt.. nu borde jag ju ha tid att sätta mig ner och läsa igenomdet så jag kanske slipper stå med huvudet begravt i papperna som på alla mina andra redovisningar under åren haha.. så för engångsskull kanske jag borde satsa på att köra en redovisning någorlunda utantill... äh det får vi se om.. jag har inte bestämt mig än ;)
 
Idag blir det en plugg dag... det är var jag har tänkt iallafall. Men man vet alrig med mig, jag är bra på att ändra mig! Men jag måste fan plugga nu.. pluggar jag inte idag är jag ju körd till 1000 skulle väl inte vara det roligaste.. så jag får nog ta och plugga ikväll ändå vare sig jag vill eller inte. vadå vill eller inte, jag har aldrig velat plugga, och jag har nästan aldrig gjort det heller haha..fan.. jag är ju sämst på riktigt! Men det har ju funkat änsålänge! Nu ska jag skicka över det jag skrev igår på min redovisning så jag kan fixa klart den i powerpoint på skolan! Och sen ska jag gå till skolan och hoppas på att jag inte halkar.. åh jag hatar då det har varit kallt sen blir det jävla plusgrader.. jag känner mig som en tant, jag borde köpa halk-skydd till skorna!

jag sökte på is på google för att få fram en passande bild till min rädsla för att halka då kom den här bilden upp

kändes väldigt passande, en katt på ett tak med ett människohuvud passar bra i samband med is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0