Sanningens ögonblick

Var förmodligen inte bara jag som såg sanningens ögonblick alldeles nyss. Och jag har som aldrig fattat varför man ställer upp i ett sånt program.. hade jag varit världens oskyldigaste och snällaste, då kanske, men alla har ju alltid gjort något som man ångrar. Och sen att en kändis som Linda Rosing är med, ger ju bara pressen mer att skriva om. Bra pr iaf, men jag måste säga att det var bra att hon åkte ut, även om det var sant som hon sa, hon erkände ju liksom i tv att hon tjänar lite under 80.000 kr i månaden på sin blogg, vafan ska hon svara på personliga frågor i tv då för att få mer pengar?.. går inte heller ihop i min skalle. Men jag måste säga att dom som ställer upp måste ju ha ett jävla självförtroende som förmodligen skiter i om det kommer ut i tv eller ej, så det är ju ganska schysst endå.




André har farit hem, jag är trött, upp tidigt imorgon så jag ska hoppa i säng alldeles mega snart.

Det känns jävligt jobbigt då jag tänker på veckan som börjar imorgon.. redovisning tisdag som jag inte är klar med, 2 prov på torsdag, religion och rättskunskap.. har inte pluggat ett skit. Hur ska det gå!!

så nu måste jag lägga mig i sängen och fundera på hur jag ska lyckas klara alla prov och redovisningar! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0