rea lappar hit och dit..

Idag har vi nästan bara gått omkring i butiken och satt ut "rea-lappar".. fast jag måste säga att det är nog det roligaste, eftersom då går man och letar som en tok vars lappen ska i tusen år, så då går klockan lite fortare då man har något att göra iallafall..

Sen fick vi veta då vi sa hejdå klockan 3 att vi ska sluta klockan 4?.. men vi fick fara ändå.. hur fan ska jag orka det.. 7-16.. får man ens göra så..det är ju mer än 8 timmar... jaaa jag är 18 år och ska snart börja jobba själv, men vadå låt mig njuta av skoltiderna så länge som jag kan. För jag måste också erkänna att jag längtar till skolan börjar om nästan.. så mycket roligare att v ara på skolan än att vara på Jula.

Nu ska jag gå och tjura i sängen för att andrés mobil är pajj och han loggade ut ur msn just då jag loggade in..vilken skit han är.. hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0