radio prat och ont i arm

Tjabba, sitter på skolan nu , och vi har slutat... var på lektionen i ca 20 minuter.. vi hade prov , jag kunde ingenting, så vad skulle jag göra? haha.. ja iaf, så imorse klockan 10 så var jag och pratade i skellefteå radion, gick skit ungefär. Tyckte jag.. babblade bara fram en massa så jag inte ens minns vad jag sa nu efteråt, men sån tur är så spelade min stora syster in det, så jag ska till mamma efter skolan och skratta åt mig själv.

Imorse ca halv 5 vaknade jag av att jag hade så jävla JÄVLA JÄVLA ont i högerarmen, från armbågen och neråt. Det kändes inte som träningsverk, utan det kändes som växtvärk fast tusen miljoner gånger ondare. Så förmodligen så blev det nått knas igår då jag gjorde dreads på moa, eftersom jag använde högerarmen i 5 timmar så jag fick kramp nästan. Iaf så var det inte alls roligt, och jag kunde knappt somna om, så jag tyckte lite synd om mig själv.

Nu har jag försökt hitta lite om kulturpolitik gällande scarifications som jag jobbar med , och som vi ska redovisa på tisdag.. känns som det kommer gå skit, det enda jag behöver hitta nu är vad kulturpolitiken ser på detta osv osv, skit svårt.. ibland önskar man att internet var en bättre källa än vad det redan är. Så nu ska jag fortsätta med att sitta och söka utan resultat.. k änns inte så peppande, men jag måste ju hitta svar någongång! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0