Pump it up

haha det blir många inlägg nu men jag glömde berätta!

Idag var vi ju på tingsrätten som jag skrev tidigare. Och från halv 10-10 skulle det vara ett mål om grovt rattfylleri. Vi kommer in i salen, sätter oss ner, och den som har blivit anklagad kommer inte dit, så vi sitter där inne i kanske 3 minuter sen får vi gå ut och vänta till klockan 10 då nästa mål börjar - stöld.

Vi går in, sätter oss ner, och den som blivit anklagad för det kommer inte heller dit, kul tänker jag, fan va värt.. men dom berättar iallafall vad han har gjort. Han hade stulit en cykel utanför Brinken här i Skellefteå. Den som fått sin cykel avstulen hittar den sedan i en park, minns inte vilken dom sa. Och först säger snubben som snott cykeln att han köpt den av någon för 1500 kr, men sen ändrar han sig och säger att han tog den och valde att behålla den själv....varför?
jo - För den var så fin, och skön att cykla på.

(google)

hahahha....det var roligt, och sen innan vi går in och dom säger vad den här snubben har snott tänker jag"men det är väl säkert en tv eller nåt sånt" men näe då var det en cykel stöld.. Jag menar, vem fan har inte snott en cykel?! Okej jag har faktiskt aldrig gjort det, men jävligt många har , vem orkar bry sig förutom den som får sin cykel stulen? Så idag på tingsrätten blev exakt som jag hade förväntat mig..ointressant som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0