praktik

godmorgon.
Snart bär det av trampandes upp för solbacken till jula för att praktisera, känns väl sådär.. borrmaskiner och sånt är väl inte mitt största intresse, men skit samma bara jag har praktik så.


Sen känns det som att det kommer bli något tjafs med min studentmössa så att jag inte kommer att få någon, för igår funkade inte sidan där pappa skulle betala, sen hittade vi ett annat sätt att betala på, men idag då jag loggar in och kollar så står det att jag fortfarande inte har betalat? VA, alltså får jag inte min student mössa så hoppar jag av skolan... nä , men så känns det just nu. Klart jag skulle klara mig utan, men en student utan stundentmössa komigen.. inte på mig iaf. Så är det itne fixat då jag kommer hem idag och loggar in för att kolla, då blir jag galen. Då måste jag hitta upp något telefonnnummer att ringa. Nu ska jag gå och borsta mina tänder, och sen gå ut för att hoppas att mitt lås inte har frysit fast, för då blir de ingen solros dag. HEjdDåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0