Pans labyrint


mys katter


tjohopp, kom just hem från mamma med bussen, for dit för att lyssna på mitt radio prat, fyfan säger jag bara hahaha.. tur att det inte går i repris ! Sen såg vi Pans Labyrint som jag har sett redan 2 gånger förr, men den är skit bra. rekomenderas.


Och sen har jag inte gjort så mycket mer idag efter skolan.
Nu är jag super trött och ska snart lägga mig.


















Imorgon har vi individuella.. känns rätt bra att fara dit? naaah.. har missat tusen miljarder timmar känns det som, och under praktiken missade jag massa kapitel..så jag kommer att måsta plugga ihjäl mig i veckan + nästa vecka om jag vill ha ett g på provet som är nästa vecka också..fyfan.. individuella är den onödigaste kursen i världen, varför ska man ha det ens? för att få nog med poäng jag vet, men ändå, sånt kan man väl läsa sen för inte fan kommer jag att bli något speciellt efter jag har gått ut teater linjen.. klart man måste plugga efteråt om man vill ha ett jobb med bra betalt då är det ju bara att välja en "linje" med de kurser man måste läsa för att bli det man vill.... skulle vara mycket lättare. Jag kanske borde bli en sån som bestämmer vad som ska läsas på gymnasiet, då skulle jag lätt ta bort individuella !

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv tills jag somnar för att sen vakna igen... lika onödigt det.. hejs å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0