orange

ja, det blev orange liknande! Orkade inte anstränga mig alltför hårt.. och jag vet inte hur lång tid det tar innan den nya bloggen syns, men för mig syns den då haha..

men den ser exakt lika dan ut förutom en annan färg + ny header gjord i paint som förra också var! känner mig så avancerad. Äh det får duga

MEN EN SAK :
Kan någon vänlig själ berätta hur jag får bort dom där siffrorna uppe i vänstra hörnet? skit störande... jag har försökt hur länge som helst men det fungerar inte. Och dom där siffrorna är vad färgen heter som jag har som bakgrund, men jag måste ju ha skrivit nått fel eller missat att lägga till nån liten krumelur. SÅ SKRIV GÄRNA HUR JAG FÅR BORT DEN !! tack

uppdatering:
Skoja bara, fick just bort det... men då har jag ett annat problem! Då man trycker på "kommentarer" så står det LINN i stället uppe i vänstra hörnet, och det har jag försökt klura ut hur man får bort ända sen jag skaffade bloggen, så det kan någon gärna få hjälpa mig med istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0