morgonen slog mig i skallen

Jag insåg just att det bara är Onsdag idag.... vafan då för.. jag vill ju ha fredag!!!!! Och nu är det då ännu mer snö ute så jag kanske måste bygga en plog-grej på mitt huvud så jag kan ploga vägen själv framför mig.. bra idé ändå. Igår kväll orkade jag inte skriva något, för jag var trött, och jag letade musik i massor. Men det var mysigt hos mamma iallafall, snart springer katt ungarna omkring som räserraketer,.


mys plättar.


Nu måste jag kanske börja göra mig klar istället för att sitta här och drömma om att det är fredag istället för onsdag. Imorgon har jag prov också, och idag har vi tusen timmar NK.. men nu är det ändå inte sååååå jävla bort till studenten ändå!

Hahahhahah någon mer än jag(och min stora syster) som diggade den här låten då man var liten?

IM BLUE DABA DIDABA DIE DABA DI DABA Die

Kommentarer
Postat av: tina

Hahahaha riktigt bra animerad video!!!

Och vadå när man var liten? jag diggar den ju fortfarande!? hehe =D

2008-11-26 @ 09:24:46
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: josefinplesner

BLUE BLUE

2008-11-26 @ 17:48:05
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0