Mobil bilder

Jag har äntligen orkat ladda över alla bilder från mobilen så jag bjuder på några.


Ståhl och plesner ritar snuskiga bilder på tavlan


Ingen aning om när jag tog den här bilden, jag måste haft tråkigt.


skolan suger pung


cola blir rädd för mig, därför har han sån skräckslagen blick.. stackars cola


FN dagen, då vi skulle visa barnensrättigheter, plesner var barnsoldat och visar här att man blir väldigt deprimerad om man bara klär ut sig till det!  STOPPA JÄVLARNA SOM GÖR BARN TILL SOLDATER.. fifan


en ute liggare och en barnsoldat, inte väldigt glada.


en till uteliggare, hahaha fyfan va ful


hahahha en glad fisk


Baby :)


mysbebis


glad

så nu orkar jag inge mer.. jag tror jag ska sova och tänka på att jag egntligen borde plugga! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0