Mitt inlägg till dig!!!!

André är tjurig idag för han råkade spilla mjölk på sitt xbox som han just köpt, så därför ska jag nu dedikera detta inlägg endast till han. Och jag tänkte göra det med en romantisk dikt som jag kommer på under tiden jag skriver:


Baby baby flyg som en skata
du är som en flaxig gratäng
jag önskar jag kunde käka betong
för då skulle allt kännas som en dag i ett badkar - förjävligt
En dag ska jag säga dig min man
att ditt hår är det bästa korv-håret som rullar

Du är som en flygande get
en ballong fastnade just i en tjejs tandställning
undrar hur du ser ut när du är gammal och hängig
kan jag få en hängmatta i julklapp?
Denna dikten skänker jag dig
för du är det bästa som någonsin hängt uppochner i en skallig mans glasögon


Pusspuss från linn 18 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0