mamma mia


TJABBA, jag har just sett abba musikalen mamma mia, varför? jag hade inget att göra. och det var den enda filmen jag kom på som jag inte sett, som är hyffsat ny. Tyckte jag att den var bra? Nej, den funkade som tidsfördriv, men inte alls en film som jag rekomenderar. Och det blev så fel att se skådespelare som annars är duktiga vara med i en lam musikal. För skådespeleriet är ju helt annars i en musikal än i en vanlig film, allt ska vara så skuttigt och hoppigt hit och dit och blablabla. De enda musikalerna jag gillar är Disney, det är grejjer de.

Men nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna och sånt där, och sen ska jag lägga mig i sängen och titta på Hell's Kitchen som har blivit det enda programmet som jag följer på tv förutom repriser på topmodel och sånt, men det har jag ju redan sett tidigare så det räknar jag inte med. Så godatt och snart är det fredag! pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0