maaaaaaaaaaaaaajs

Andra dagen bortgjord på Jula och imorgon börjar vi 7............................................... kul! så jag lär sova klockan 9 ikväll haha.

Just efter vi hade slutat för idag så ringde en tjej från skellefteå radion och ville intervjua mig på fredag.. spännande! jag är ju inte den bästa prataren så jag får nog anstränga mig extra hårt för att inte låta så otrevlig som jag annars tycker att jag kan göra och som jag stör mig på själv haha. Det är nog min röst som gör det, att jag låter sur hela tiden. Så det blir en kort praktik dag eftersom jag orkar inte fara tillbaka upp på solbacken efter det är klart, så då tänker jag ta bussen till umeå för att pussa på André. Jula är inget ställe som jag skulle vilja jobba på senare, så därför anstränger jag mig inte speciellt mycket för att visa att jag är engagerad och positiv och allt såntdär. Jag och Plesner gör det vi blir tillsagda å göra, men inte så mycket mer haha.. men det var tur att vi tog praktik på samma ställe, att vara ensam där skulle inte vara så superduper kul, personalen är trevlig, men sysslorna är mindre roliga, så nu har man någon att prata med under tiden så klockan går liiite fortare även om det känns som vi är där 10000 år varje dag.

jag har just gjort mat också... eller mat och mat.. jag gjorde varma mackor med bacon och ost i ugnen.. fan va onyttig men det var gott, sen åt jag en banan också.. så nu är jag mätt till imorgon hoppas jag. Ikväll blir det bara att chilla ... 40 days 40 nights är på tv ikväll också.. men den har jag sett så många gånger så jag tror jag satsar på att sova istället, låter skit bra i mina öron iaf. Nu ska jag ringa till baby och prata litegrann hejs :)


På den tiden jag trodde jag var cristiano ronaldo, haha skit roligt tycker jag.. att jag klistrade fast en bild av han på mig hahahahaha nu tyckte jag det var ännu roligare. men jag var nog inte seriös. jag bara drömde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0