löshår

HEJ!
kom just hem från plesner där jag satte i hennes lös hår.. känns som jag borde starta en egen frisörsalong snart haha som plesner också sa på skolan. Hår hår överalllt. Men jag har redan skrivit lite här och var att "vill någon göra dreads, vill någon sätta in löshår, vill någon klippa sig?????????" men ingen vill så då är det ju lite svårare haha.

nu är jag super hungrig.. måste nog äta en macka, för det lär inte bli middag föränn om nån timme eftersom både min och pappas cykel har punka.. så han var tvungen gå till affären för att handla.. så jag kommer hinna bli mega hungrig innan jag får mat!

Imorgon är det fredag, äntligen, då kommer baby, och jag ska svänga förbi mickis en snabbis också där det är pjamas party! Blir inge dricka för mig, är för fattig för sånt nu. Så efter det ska jag och andré hitta på något annat som vi kan mysa med. mja majmajamajmaj, nu skajag göra en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0