löften hit och dit.

Ja, jag inledde ju ett sluta-snusa-löfte igår, och hittils har det gått bra... och för att inte börja käka mer fett bara för att jag är sugen på nikotin så har jag gått in i ett löfte med pappa att imorgon börjar "sluta äta godis, börja träna löftet", fan va bra.. nu känner jag mig peppad. så därför trycker jag ikväll med ben & jerry glass, men det är okej, för det är sista dagen! go linn go linn.. det går alltid bättre då jag ingår löften med någon annan än bara med mig själv, då blir jag mer motiverad för jag är så dålig förlorare så jag har inte tänkt att förlora !

Baby for för ca en timme sen och det blir alltid så ensamt... muuu... 5 dagar kvar innan jag får pussa på han igen, mitt älsklingshjärta!! Men eftersom det är praktik i veckan så hoppas jag det går snabbare än vanlig skolvecka, för skolan är ju pain in the ass som man skulle sagt i någon b-aktig highschool film. Nu ska jag käka upp ALL glass och sprängas, och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film eller serie eller vad det nu är på söndagskvällar, brukar inte vara mycket. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0