kattbäbisar

Ja imorse vaknade jag av ett högt MJAOOOOOOOOOoooo, vilket betydde att katten skulle skjuta ut bäbisar.

Första bäbisen gick jätte bra, blå silver färgad? kan inte så mycket om färger på katter, jag skulle kalla den för kort och gott: GRÅ



Andra bäbisen kom och såg jätte fin ut, vi blev alla jätte glada för vi visste hur mycket mamma ville ha en sköldpaddsfärgad(hon är i stockholm för tillfället), men den rörde sig väldigt lite och var kall och åt ingenting. Sen upptäckte vi ett hål i gommen, som for och kollades upp hos veterinären som sa att det var rejäl gomspalt vilket slutade med avlivning.. inte kul alls, men finns tyvärr inget att göra åt en sån sak.

Sov så sött lilla bäbis katt


Sen flög en tredje ut och den var också snyggt sköldpaddsfärgat, inte alls lika mycket som den ovan men lite grann iaf



Sen flög en svart randig mys katt ut



och sen flög den sista ut, kallas CREME färg, men det är ju beige så jag kommer kalla den för beige iallafall, kanske blir dens nya namn.. hej beige


Nu väntar jag på att moa ska ringa för idag ska jag göra korvar i hennes hår (dreads) så jag hoppas det går bra så jag inte förstör hennes hår-dröm haha.. så jag kommer väl dokumentera med bilder som jag lägger upp här senare :) hejs

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

hål i gommen??? vaa, du får berätta mer om det sen

2008-11-11 @ 16:47:20
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: tina

kissekitterkatter

jag får mysa med dom men det får inte du! hehe

lilla stackars bäbisen, vi får hitta på ett namn åt den och sjunga en låt, jappjapp det blir bra.

2008-11-11 @ 19:02:45
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: tina

kissekitterkatter

jag får mysa med dom men det får inte du! hehe

lilla stackars bäbisen, vi får hitta på ett namn åt den och sjunga en låt, jappjapp det blir bra.

2008-11-11 @ 19:03:15
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0