Julpynt

Tjabba, har just kommit hem från praktiken, och idag har vi Julpyntat ända sen klockan 11 ungefär... ja jag vet julpynta nu kan ju kännas lite tidigt, men det var roligt iaf och fick tiden att gå fort. Så direkt man kommer in i Jula så skådar ni våra jul-fantasier, och direkt man kommer till kassan också för den delen.. riktigt kreativa !

Nu ska jag stänga av datorn..värt att slå på den, men jag ska fara till mamma eftersom pappa ska vara borta hela kvällen / natten så vill jag inte sova själv med alla spöken.. även om det nästan spökar hos mamma på riktigt så far jag hellre dit haha.. jag vet spök tjat hit och dit.. men det är så spänannde! Hejs

Imorgon är det fredag och det betyder myshelg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0