jag överlevde

Jag lyckades somna rätt snabbt igår, även om jag var skit rädd ! Fast kan väl inte säga att det var helt mörkt i lägenheten.. vaknade upp klockan 5 och tänkte "va tog jag världens längsta powernap?" men då var det ju för att jag hade tänt så mycket lampor haha... iaf så är jag jätte trött nu, är förkyld och hängig. Men nu är helgen här och det känns BRAAAAAAAAAAAAAa.... äntligen. Gud vad jag snorar.. märkte jag nu, skit härligt att vara snorig, det bästa som finns ! snor snor.. inatt drömde jag också konstiga drömmar igen, och varje natt har jag drömt någonting om jula.. fan vilka mardrömmar.. haha nä.. men kanske inte så konstigt eftersom jag varit där flera tusen timmar under den här veckan. Så nu hoppas jag på att slippa Jula-drömmar och få drömma bra drömmar istället ! Nu ska jag bege mig på vilda äventyr, ses i skogen.



Somras i stugan, han var så glad att han hade lyckats hänga upp all tvätt så han gjorde ett glädje skutt som skallepär i ronja rövardotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0