jag kan ju nästan !

Tjabba, kom just hem från skolan / stan, var tvunegn springa in på apoteket för att köpa medecin, som nu bara kostade 150 kronor..fan va skönt. Mindre skönt då högkostnadsskyddet går ut, då ska jag gråta tusen liter då den dagen kommer.. i april.

Jag tog just upp mitt religion papper där alla frågor står, och där jag har kluddat ner förkortade svar.. och gissa vad, jag kunde ju fan nästan allt, så jag kanske inte behöver plugga så hårt som jag trott JIPPI!!!!!!!!! .. fast jag måste ändå plugga så jag kan det utantill, nu fuskade jag bara lite lite lite. mioehaiheihaeihaeihaieh.. Så nu känns den här dagen lite lättare, då kanske jag kan ta min vanliga powernap. Mjeepeejoaejeoajj.. åh jag orkar inte skriva, har inget spännande att dela med mig av.


En bild med mitt sanna jag :

... nä skoja bara lite.. tog andrés mössa, frågade hur man gjorde sådär med armarna nu igen, sen sa jag att han skulle ta kort för att jag ville verka vara coolare än vad jag var. I min storasysters studentlägenhet i umeå för några helger sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0