il il..

jag glömmer alltid bort att mina tänder alltid börjar ila som fan efter jag har festat.. jag får sluta dricka cider helt enkelt, eller ännu bättre, sluta dricka överhuvudtaget. För igår blev inte riktigt lika kul som jag hade planerat att ha, märks väl på inlägget jag skrev inatt haha... men aah, liksom inget jag kan göra åt nu, bara ångra att jag var så otrevlig , speciellt mot min älskling som betyder mest ... knäppt sånt där. Men iallafall nu är det en ny dag och det är lugnt. André har vart och hämtat lite plugg grejer och är påväg tillbaka hit nu, så för han blir det en plugghelg, och jag lär väl inte ha så mycket mer för mig, se tv, käka fett, dricka cola, mysas och pussas.

Praktik på måndag, känns sådär.. hoppas det är rätt roligt iaf så inte veckan går så sakta haha.  Nu ska jag se tv, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0